SAGiE

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Saga - 4 augusti 2015 15:51

Helluuuh, vi kommer att bygga om vår altan till ett extra rum och sen ska aningen en av mina bröder eller jag få det.
Jag hade jättegärna velat ha det men eftersom jag bara ska bo här ett år till så år det väldigt liten chans till det.
För när jag börjar på gymnasiet så kommer jag att få flytta för att slippa åka en timmes bussresa varje dag, jag har tänkt jättemycket på det och börjar redan bli lite orolig.
Jag kommer ju bo här på helgerna men det känns så nervöst!

Det kommer bli svårare att träffa mina kompisar, speciellt dem som är ett år yngre!
Jannika och Evelina kommer ju förmodligen gå på gymnasium i närheten av mig så jag kan träffa dem efter skolan osv.

Men allt känns så skumt, det är bara ett år kvar, ett år som kommer gå jättefort, sen bor jag ensam i en lägenhet.

Fördelen är ju att jag får mer ensamtid och inte blir stressad av mina bröder!

Här är en bild på Johnnie Guilbert för han är grym <3

Av Saga - 4 augusti 2015 14:32

Här är den nya videon!

Glömde först att jag skulle göra den men hoppas det var okej att den blev typ en månad sen!


Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards