SAGiE

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Saga - 20 juli 2015 21:46

Helluuh, min dag har bestått av att sova och städa.
Det blev ganska så stökigt efter att jag packat upp mina saker
igår hehe xD

Jag har ändrat om vid mitt smink lite också och börjat rensa kläder (igen)

Enda sen jag bytte stil har det varit jättemycket kläder
som jag slutat använda som jag ska sälja någon gång.

Sen har jag en klänning som jag planerar att sy om till en lolitaklänning när jag har en fungerande symaskin!

Jag har ändrat hårplaner igen!
Mamma ville inte att jag skulle bleka hela håret så
jag ska istället bleka underhåret och lite av min lugg och färga det lila!

Igår på Ullared köpte jag både lila färg och blekning och
sen ska jag snart färga om det svarta så jag inte har massor med utväxt osv.

Vi får fixa en tid till frisören så jag kan klippa lugg snart också!

I övermorgon är tidigaste datumet som mina saker jag köpte på ebay skulle komma så
vi får hoppas att dem kommer då!
Är så spänd på att få
hem mina peruker och horn och det blir verkligen skönt med nya lösögonfransar!

Här är en tröja jag köpte på Ullared igår! ^^

Av Saga - 20 juli 2015 00:25

Helluh, ännu en gång kommer detta inlägget efter midnatt men aja, hela dagen var jag på Ullared och shoppade, jag fick med mig en hel del och bestämde mig för att filma en haul.
Däremot så är jag jättetråkig i videon men i resten av mina videos kommer jag kämpa för att dem ska bli lite intressanta!
Ljuset är inte det bästa eftersom jag filmade på kvällen men hoppas det är okej!

Eftersom jag varit där hela dagen är jag jättetrött och ska sova nu.
Min Haulvideo är uppe på youtube nu iallafall men är för trött för att länka den.
Min kanal heter iallafall SAGiE Chan

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards