SAGiE

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Saga - 17 juli 2015 23:27

  

Helluh, när jag var på sweden rock köpte jag ett par leggings på marknaden och idag var jag inne på deras hemsida och kollade på fler kläder!
Dem är inte överdrivet dyra så jag kommer förmodligen beställa därifrån typ i höst då jag inte lär samla inför något speciellt!

De första leggingsen (med kors) är dem som jag köpte på sweden rock!
Jag tycker dem är jättesnygga men kvalitén är INTE så bra.
Det gick hål mellan benen på dem 3:e gången jag använde dem men eftersom jag alltid har kjol över så syns det inte.
Dem är dessutom lite smått genomskinliga men har man kjol över så syns det ju inte.
De andra paret kollade jag mycket på men jag köpte det inte, minns jag rätt kostade dem lika mycket på marknaden men de är lite dyrare på hemsidan.

Sen hittade jag den här tröjan, den är jättesnygg och jag kommer förmodligen beställa den någon gång!
Tror den kan vara snygg till min korta turkosa peruk (den korta delen av min Hatsune miku peruk)



Dem säljer dessutom manic panic hårfärger som jag vill testa så det lär jag också testa i höst (och då kommer jag ju förmodligen ha lila hår sedan innan då jag ska färga håret lila i slutet på sommaren)

Visste inte vad jag skulle göra för inlägg idag så det fick bli ett med lite saker jag vill beställa ^^

Nu ska jag äta popcorn och kolla på film :3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards