SAGiE

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Saga - 7 juli 2015 20:59

Helluh, gjorde jag min nya header och den blev väl... Helt okej?
Appen stängdes ner och allt fick så dålig kvalitet efteråt så jag fick ta den hör utan att lägga till något mer.
Jag håller även på med jannikas nya header ^^

Jag älskar fladdermöss så jag kände att jag kunde ta med 2 hehe ^^
Jag valde att bara lägga in en enfärgad rosa färg runtom så det inte blir en ful övergång.

Jag fick iallafall med båda mina sidor denna gången!
Texten blev likadan som sist för jag trivs med den!

Här kommer lite av bilderna som jag valde mellan!

Och de mörka...

Det är så svårt med svart läppstift eftersom man ser det rosa på insidan av läppen, men jag tycker svart läppstift är så himla snyggt!




Vi avslutar inlägget med en oseriös bild som jag ändå tyckte förtjänade att vara med c:

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards