SAGiE

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Saga - 30 juni 2015 14:50

Helluh, nu har jag ju haft den här headern ett tag och idag började jag fota till den nya.
Den ska visa både min svarta och färgglada sida så därför körde jag en väldigt svart look idag och imorgon blir det färgglatt (typ lolita eller något)
Jag ska börja med bakrunden idag så att jag kan fokusera på resten sen!

Jag ser även att jag har fått fler och fler läsare på sista tiden som kommer hit varje dag!
Det gör mig så glad ^^

Idag kanske jag får de där sakerna jag ville beställa köpta om mamma eller pappa vill hjälpa mig!

Någon dag ska jag till Ikea så jag kan köpa en ny spegel och lite nya lampor för det är alltid så mörkt i mitt rum!
Min klädställning går sönder hela tiden och jag behöver en större så det ska jag också köpa.

Jag mår bättre nu än vad jag gjort de senaste dagarna.
Igår storstädade jag så jag mådde mycket bättre av det och sen så har jag börjat läsa om Harry Potter (eftersom jag inte läst böckerna på jättelänge och nyss sett om filmerna)

Här ser ni lite hur jag ser ut idag :3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards