SAGiE

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Saga - 27 juni 2015 13:12

Helluh, jag har nyss haft March fast jag hade typ glömt bort programet eftersom jag inte kört det på typ en månad.

Jag saknar mina vänner, jag måste träffa dem lite mer.
Jag sitter mest hemma med min gitarr ensam hela dagarna.

Jag tror att jag skippar marknaden idag även om jag inte följde med till min mormor.
Jag har ändå ingen att gå med och vill inte vara där ensam, dessutom är det säkert inget kul där ändå.

Jag får kolla på skräckfilm eller anime ikväll, jag kanske kan träffa Hanna idag eller något (Jannika är i sin husvagn igen så kan inte träffa henne) :c

Jag kanske går ut och fotar lite och snor Melvins dator (mwahahah) till att för över bilderna sen.

Här har ni dagens sminkning!

Av Saga - 27 juni 2015 00:05

Helluh, imorgon (eller ja, klockan är över 12 så idag) är det March och sen kanske jag ska till min mormor, annars så ska jag på marknad!
Jag mår inte så bra men jag hoppas det går över under natten!

Insåg just att någon varit inne på min blogg 102 gånger idag xD
Nu känner jag mig speciell :')

Jag borde sova nu, har inte sovit bra natten som var heller (somnade vid sex på morgonen)
Eftersom jag ska upp tidigt imorgon ska jag sova nu.
Godnatt! ^^

Bild från när jag tog Selfies med en främlings nyckel xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards