SAGiE

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Saga - 7 juni 2015 14:51

Helluh! Nu är jag hemma efter en toppenhelg!
I fredags åkte jag till sweden rock och jag hade verkligen jättekul!
Mitt favoritband där var nog opeth!


Det var många främlingar som kramade mig och började prata
med mig helt random men det var kul!


Igår skulle jag bara på marknaden hela dagen och då träffade
jag Linnèa så vi gick där ihop.
Hennes mamma sa att hon kunde skjutsa hem mig om jag
ville och det slutade med att jag sov över hos henne.
Det var jättekul! ^^


Imorgon får jag träffa jannika igen (jag har hört att hon saknade mig Höhöhöhöhö)

Idag testade jag en ny sminkning och här är resultatet!

Blev lite "goth" inspirerad!

Nu är jag hungrig och ska snart ska jag träffa Alicia!
Hon skulle hit en liten stund så hon ville träffa mig en liten stund.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards