SAGiE

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Saga - 16 maj 2015 21:57

Idag har jag en hel del att berätta!
Nästa månad ska jag på sweden rock (5-6 juni) men jag är bara inne
på festivalen på fredagen (och går på marknaden utanför på lördagen)
Jag ska se om jag filmar något
(förmodligen mest från banden då jag alltid glömmer filma resten)
Jag ska leta som en idiot efter nya kläder och även köpa nya läppstift
(om dem säljer samma som förra året då jag älskad det jag köpte)


Idag blev min lolitaklänning äntligen färdig så imorgon
ska jag hämta den och bilder kommer så fort jag får tillfälle att fota!
Jag känner mig jättenöjd med den och jag kommer att
göra en "lolita transformation" video med den klänningen!
Jag kommer kunna använda den jättemycket i sommar och kanske på skolavslutningen!


Jag har laddat ner iMovie i ipaden idag
så det kommer bli bättre redigering i fortsättningen!
Dem bilderna jag tagit med min kamera kommer jag
föra över till mammas dator imorgon och lägga upp dem så fort jag kan!


Igår firade jag min moster som fyllt 40 och
jag fick för första gången träffa min gammelmoster!
Det var jättekul att få träffa henne och
efteråt sov jag hemma själv, kollade på anime och åt popcorn.
Fast sömnen var lite sådär för Narnia väckte mig jättemånga gånger genom att skälla och morra.


Jag började skriva en ny låt idag och jag känner mig smått nöjd med början.
Kanske blir något jag visar upp någon dag ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards