SAGiE

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Saga - 2 maj 2015 19:22

Ännu en fairyconbild hehe men den här är från tidningen då dem kom och fotade oss och ställde lite frågor om vår stil osv.
Vårt nya internet är här (och det är obegränsat) Jag kan säga att det har verkligen använts (heheheheheh)
Jag har kollat på jättemycket anime dem 2 senaste dagarna och
jag ska se någon film med familjen ikväll ^^

Just nu ser jag om inuyasha bara för att det är och kommer alltid vara en av mina favoritanimes <3

I torsdags fikade jag och Evelina lite (så här är bådas fika i en bild)

Det var även March den dagen så jag lägger in en bild nedanför (även om jag lyckades blinka)
Sen igår var det också March fast det mesta blev inställd pga. regn.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards