SAGiE

Alla inlägg under april 2015

Av Saga - 11 april 2015 08:22

Hej! Igår på fairycon så kollade vi mest runt och köpte saker
men idag så ska vi försöka vara med på massor.

Vi var med på kareoken igår vilket var jättekul!

Sen såg vi uredai och det var helt fantastiskt!
Och deras kramar var jättemysiga ^^

Lokalbandet som spelade efter dem var också grymma!
Hade inte förväntat mig att dem var så bra!

Ska försöka få upp jannika så vi kan fixa iordning oss till dag 2.
Ikväll får vi se NANDA?!

Av Saga - 8 april 2015 12:28

Som jag skrev igår så började jag rita Izumi från love stage och såhär långt har jag kommit ^^
Lite slarvigt för tillfället men ska fortsätta senare!

Jag har börjat försöka spela "far from this World" av Uredai som jag ska se på fredag ^^
Jag ser verkligen fram emot denna helgen!
Nu ska jag packa inför imorgon!

Av Saga - 7 april 2015 19:51

Hej igen! Jag har känt mig missnöjd med mitt youtube namn och
bytte därför till "SAGiE Chan"
Ville bara berätta det för er!

Av Saga - 7 april 2015 19:19

Idag har jag bara känt för att göra massor med saker, jag gjorde om min ljuslila t-shirt,
skrev en ny låt och har nu påbörjat att rita Izumi från love stage.

Jag har hittat jättemycket saker på t.ex Ebay som jag vill köpa och jag tänkte att nästa månad
när jag får min månadspeng kan jag köpa lite av det.
Jag har råd att köpa allt samtidigt men jag behöver spara lite så jag tar bara lite i taget.

Imorgon ska jag se om jag kan köpa ny hårfärg för behöver färga min utväxt och
resten av håret.

Jag ska även till frisören den 20:e april och då blir det lite skillnad med mitt hår!
Jag ska skaffa "scene" hår (planerar jag) och sen passa på att prata lite med frisören om
priser och sånt för blekning.

Jag funderar nämligen på att bleka mitt hår och färga det lila!
Jag var velat ha lila hår enda sen jag var liten och mamma har sagt att vi ska se hur det går

Jag borde börja packa inför fairycon redan idag, jag åker ju på torsdag (till min mormor)
för att sova där och sen så är det ju på fredag.



Inte lagt upp bilder på mig i glasögon på ett tag så här har ni c;

Av Saga - 6 april 2015 13:31

Tog mitt nya halsband idag ^^
Jag ska försöka att blogga så mycket som möjligt nu, ska se om jag
kommer ihåg att skriva om fairycon under dagarna.
Jag ska även filma där.
På tal om att filma, jag filmade nyss en ny sminkning!
Ska som sagt se om jag lyckas med en cover också.

Sminkningen är i kameran så jag ska se om jag kan fixa den i typ mammas dator.

Av Saga - 6 april 2015 07:56

Idag funderar jag på att spela in en cover, det blir
förmodligen på någon kerberalåt typ ghost town
eftersom jag känner mig säker på den.

Snart är det fairycon, ska bli askul!
Jag ska hjälpa jannika välja kläder idag då
hon var ganska osäker.

Jag köpte ett halsband igår och det var jättefint!
Jag ska lägga upp en bild senare idag c;

Tog denna bilden när jag och Hanna var ute
och gick för några dagar sen ^^

Av Saga - 3 april 2015 11:01

Helluuuuh! Äntligen har vi lov! Nackdelen är att jag
inte får träffa mina vänner (mer än dem som bor väldigt
nära mig eller ska på fairycon.
Idag ska jag testa att filma en video med min kamera (planerar jag)

Vi får se om jag lyckas föra över det till min mobil sen!

Av Saga - 2 april 2015 20:38

Hej! Mitt internet tog slut förra månaden så detta blir första inlägg på 2 veckor!
Det har hänt så mycket, i lördags fyllde jag 15 (OCH JAG FICK EN KAMERA SOM SNART KOMMER ANVÄNDAS) och Evelina har kommit hem från Thailand.
Nästa helg är det fairycon och då ska jag få se NANDA?! ^^
Ser verkligen fran emot det!

Om någon kommer dit får ni gärna hälsa \ ^o^ /

Jag har varit extremt krämig dem senaste dagarna så har sprungit runt och kramat mina vänner så dem nästan kvävs xD

Kan vara för att jag inte mår så bra för tillfället och att jag känner mig trygg med mina vänner.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards