SAGiE

Alla inlägg den 15 april 2015

wat

Av Saga - 15 april 2015 22:16

Såg nyss Kitchas video från fairycon och jag syns minst 3 gånger!
Här är 2 av dem gångerna!
På första bilden säger Kitcha "säg något till kameran nu" och eftersom ingen av oss
visste vad vi skulle säga så sa jag "jag gillar choklad" samma sekund Endigo kommer fram framför mig och
säger "INGEN BRYR SIG"

Av Saga - 15 april 2015 14:20

Kollde igenom mina bilder idag och hittade allt från vårskrik.
Jag blev tårögd när jag såg the neverdies, har varit extra känslig typ denna veckan och
här brast det.
Fick vara ensam en stund för att hämta mig, detta är inte första gången detta händer...

Om 2 dagar har det gått ett år sen vårskrik, jag kommer bryta ihop...

Ingen kan fatta hur mycket dem faktiskt betyder för mig, dem var min lycka.
Enda sen dagen dem splittrades så har jag varit helt förstörd...
Jag började må dåligt och jag är inte mig själv helt än.

Jag känner att jag kan skriva om dem nu men det är många gånger som jag inte klarar det.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards