SAGiE

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Saga - 14 april 2015 17:16

Jag skulle vilja berätta lite om denna underbara helgen på fairycon!

Första dagen var helt underbar, Uredai var helt fantastiska! Sen så var dem jättetrevliga att prata med.
Sen körde jag massor med karaoke med Linnea ^^

Andra dagen vad bäst, NANDA?! Var det mest underhållande jag någonsin sett!
Sen fick jag träffa alla i Uredai igen och YORU var den jag pratade mest med.
Det slutade med att jag och Linnea sjöng karaoke med honom ^^
Han var riktigt trevlig och jag är så glad att jag fick prata så mycket med honom!

Sista dagen gjorde vi knappt något, vi träffade NANDA?! Igen och Endigo gav mig en lite annorlunda kram xD
Annars var det mest att prata med vissa vi träffat där, kolla på cosplaytävlingen och sjunga lite karaoke.

Jag känner mig extremt nöjd och kommer helt klart åka tillbaka nästa år!
Skulle nog kunna påstå att detta varit den bästa helgen i mitt liv! <3

Av Saga - 14 april 2015 17:15

Jag skulle vilja berätta lite om denna underbara helgen på fairycon!

Första dagen var helt underbar, Uredai var helt fantastiska! Sen så var dem jättetrevliga att prata med.
Sen körde jag massor med karaoke med Linnea ^^

Andra dagen vad bäst, NANDA?! Var det mest underhållande jag någonsin sett!
Sen fick jag träffa alla i Uredai igen och YORU var den jag pratade mest med.
Det slutade med att jag och Linnea sjöng karaoke med honom ^^
Han var riktigt trevlig och jag är så glad att jag fick prata så mycket med honom!

Sista dagen gjorde vi knappt något, vi träffade NANDA?! Igen och Endigo gav mig en lite annorlunda kram xD
Annars var det mest att prata med vissa vi träffat där, kolla på cosplaytävlingen och sjunga lite karaoke.

Jag känner mig extremt nöjd och kommer helt klart åka tillbaka nästa år!
Skulle nog kunna påstå att detta varit den bästa helgen i mitt liv! <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards