SAGiE

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Saga - 6 januari 2015 15:32

Glömde bilden i förra inlägget men här är den xD

Av Saga - 6 januari 2015 15:24

Tjenare!
Jag ska låna pappas systemkamera till att fota någon dag.
Då ska jag fota outfits, mina hundar och bilder jag
kommer spara på något ställe till en blivande header!

Idag kände jag för att köra en ganska mörk
sminkning men jag gjorde den inte som jag brukar.

Kommer nog göra om den fast med min vanliga sminkning i grunden!

Jag har funderar ett tag på hur jag kan få fler läsare.
Bloggplatsen.se är inget som lockar så många läsare
blogg.se är mer populärt.
Däremot så kan jag inte med blogg.se så min blogg
stannar här!

Jag ska däremot fundera på om jag vill lägga pengar
på att hitta ett webbhotell med bra pris så att bloggen kan heta SAGiE.se istället.

Imorgon innan drillen ska jag köpa linsetui.

Review på mina nya linser kommer om ca. En vecka!

Av Saga - 6 januari 2015 10:22

Jag ska snart fixa iordning mig och åka till Alicia ^^
Vaknade precis *host sovmorgon*

Fast jag känner mig inte pigg alls, mår asdåligt
och kommer säkert spy.

Jag får se hur jag mår innan vi åker

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards