SAGiE

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Saga - 1 januari 2015 20:37

Hej hej!
Jag skrev en lista med mål till detta året. Vissa vet
jag att jag nog inte kunna uppnå typ som att spela
in en skiva (sålänge det inte är dålig
kvalité på inspelningen)


Jag ska till Ullared imorgon om det inte är storm
så är inte säkert att jag kan blogga imorgon.

I övermorgon ska jag fira jul 3 (med min faster)

Kram ^^

Av Saga - 1 januari 2015 00:00

Detta året, just detta året blev jag en annan person.
Det har varit helt underbart, samtidigt som det har varit hemskt.

Vi kan börja med den 17 mars då jag fick veta att det
skulle bli vårskrik i Kalmar, alla dagar
därpå kunde jag inte tänka
på något annat.
På min födelsedag fick jag en grattishälsning av
Kenny och Nathalie.

17 april... Den bästa dagen i mitt liv! Jag fick träffa
mina idoler, se dem, prata med dem och bara
vara lycklig!

Sen straxt därpå tog lyckan slut.
The neverdies splittrades...

Jag hade aldrig fattat att dem betydde så mycket för mig.
Det har gått ett halvår och jag är
fortfarande lika ledsen.

Dem är min lycka. Dem gjorde mig glad.
Först då fattade jag hur dem hade förändrat mig.

Jag har vågat att göra det jag vill göra, jag har
vågat vara mig själv.

Dem gjorde mig lycklig.

Både Moa och Alicia flyttade så jag har inte haft
lika mycket kontakt med dem.
Men kontakt har vi!

Jag har förlorat vissa vänner och fått många nya.

Exempel på nya vänner är Linnea och jannika (har känt jannika
I flera år men vi blev riktigt bra vänner först nu)

Detta året förändrade mitt liv.

Jag hoppas att nästa år kommer få mer positiva förändringar.

Nu blev klockan 00:00

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards