SAGiE

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Saga - 25 juli 2014 21:13

Nu kanske ni tycker jag är lite konstig (vilket jag är xD)
Men jag hade aldrig smakat någon vitamin well förut.
Så idag valde jag att testa en.
Jag testade "focus" som ska smaka svarta vinbär.

Det smakade verkligen det!
Jag tyckte den var helt okej även om jag i vanliga
fall inte brukar gilla svarta vinbär.

Men den var god så jag skulle kunna tänka mig
att dricka den igen.

Men jag ska testa dem andra sorterna.
Kanske får en ny testad imorgon? ^^

Sen så var jag på "fyndkällaren" eftersom jag
inte köpte ngt på marknaden.
Köpte en burk där jag ska ha pads eller
läppbalsam. Imorgon ska jag kolla lite i stan efter något
kul ^^

Av Saga - 25 juli 2014 17:31

Idag blev det bestämt att vi ska till Liseberg på tisdag.
Sen på onsdag ska vi shoppa hela dagen ^^

På marknaden fick jag inget köpt.

Jag och Alicia fotade lite för 3 dagar sen.

Här är en av bilderna.
Jag ska göra ett kollage av alla och
om ni gillar någon bild lite extra
mycket så kan jag lägga
upp den och kanske vara med i min nästa header ^^

Av Saga - 25 juli 2014 11:48

Idag blir det marknad ^^

Jag valde en väldigt simpel sminkning idag.

Använde endast eyeliner, mascara och ögonbrynspenna.
(+ bas som jag hade compactfountation och concealer)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards