SAGiE

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Saga - 15 juli 2014 17:25

Om jag hinner och ORKAR så kanske jag kan göra

en ''sminkkollektion''.


Men nu undar jag en sak också.

Vad vill NI se för videos?

Har ni tips på någon speciell sminkning?


Det skulle betyda jättemycket för mig om ni kommenterar det.

Jag har märkt att jag har en hel del läsare men ni kommenterar aldrig...


Sen är det bestämt att min familj ska till liseberg i år nu.

Har ni tips på dem bästa karusellerna? ;)

Vi ska vara i göteborg 2 dagar.

Första dagen ska vi till liseberg och andra dagen

ska vi shoppa ^^

Jag och mamma ska till ''Pink room''.

Jag har redan bestämt att jag ska köpa en handsprit, elf

smink och KAAANSKE en victoria secret body mist.

Har ni tips på dofter?

Jag har för tillfället ingen.

Min kompis tipsade om ''Sheer love'' och jag har

funderat på ''Love spell'' och ''Pure seduction'' ett tag.

Sen har många rekomenderat ''Aqua kiss''.

Jag har faktiskt bara luktat på ''Love spel'', ''Pure seduction''

och ''Coconut passion''.


Sen på liseberg ska jag köpa kaninöron för att Alicia gjorde det

och då blir vi kanintvillingar ^^ <3


På tal om Alicia så är hon hos sin pappa och eftersom hon flyttade i maj så

träffas vi nästan aldrig längre...

Men jag kanske ska sova hos henne hos sin pappa i helgen och när hon är hos sin mamma igen

så jag sova över hos henne och hon KAAANSKE kommer hem till mig.

Saknar henne.

Och Alicia om du läser detta, NÅNE DU FÅR INTE RÖRA MINA YOHIOSAKER!

Men jag älskar dig ändå <3


Btw min lillebror och pappa kom hem från norrland idag ^^

Har saknat dem eftersom dem varit borta i 1 vecka och 3 dagar.

Men nu är dem hemma igen ^^


Vill ni ha en haulvideo när jag varit i göteborg?

Kommenteraaaaa <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards