SAGiE

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Saga - 4 juli 2013 17:13

Hej jag har fått lite frågor på olika hemsidor och tänkte svara på dem nu.


Från Felicia


1. Vad heter du på kik?

Svar: Jag har den bara för dem jag känner.

2. Är du singel?

Svar: Ja, kolla på mig så fattar du varför...

3. Vad heter dina bästa vänner?

Svar: Alicia, Elvira, Johannes

4. Den där Johannes du la upp bilder på för ett tag sen, är han din pojkvän?

Svar: Nej!

5. Känner du Sino Chan som bombade dig på ask?

6. NEJ! Hon är lite läskig... Nej men hon skickar bara frågor till mig ibland. Hon skickar typ alltid till Johannes och Alicia.



Från: Anonym



1. Vilken är din favoritfoundation?

Svar: Maybelline new york fit me nr 115 ^^

2. Vilken är din favoritmascara?

Svar: Har 3 st. Isadora Extra Volym 100% Waterproof nr 20 black, Maybelline new york great lash mascara och

miyo super lash mascara :)

3. Favoritconcealer?

Svar: Garnier roll on nr 2 fair och wet n wild cover all concealer palett.

4. Favoritnagellack?

Svar: Har väldigt många favoriter men älskar mina från Nordic cap, Isadoras magnetiska och Mina gratiffinackelack.

5. Favoritsminkborstar?

Svar: Jag gillar min puderborste från ecotools för den är såååå mjuk. Jag gillar även min foundation och rough borste från

h&m, smokey eye brush från h&m och puderborste från wet 'n wild.

Av Saga - 4 juli 2013 16:01

Hejsan ❤ Jag börjar vänja mig vid att vakna tidigt på sommaren nu. Varje morgon när Narnia vaknar springer

Malte upp på mitt rum med henne och hon somnar om i mitt rum. Idag är det exakt en vecka sen jag fick henne :)


Denna sommaren ska jag kanske till Norrland och på hemvägen till Gröna Lund :) Om det blir något ska det bli jättekul ^^


Jag ska kanske till Ullared snart igen och om ni har tips på vad jag kan köpa så kan ni kommetera det på detta inlägget.

Det är redan 3:e veckan på sommarlovet och jag har inte gjort jättemycket... Allt jag gjort är badat, varit med kompisar och sovit

över med Alicia och Johannes (Alicia nästan varje dag och Alicia och Johannes en gång).


Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards