SAGiE

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

<3

Av Saga - 30 juni 2013 17:11

Hej! Nu är det inte bara en hund i min familj! Vi har fått en liten valp! Hon är 2 månader och heter Narnia.   


Igår var det marknad där jag och Alicia uppträdde. Men innan Johannes kommenterar DU GLÖMDE MIG så skriver jag att han

var med som vårat lilla emo :)

Vi dansade, sjöng, hade teater och spelade gitarr. Låtarna vi hade med var:


1. Born this way - Lady Gaga

2. Apans sång - Okänd

3. Heartbreak hotel - Yohio

4. ''Vår mamma (typ din mamma xD)'' - Okänd

5. Candy Candy - Okänd

6. Hello Goodbye - Kommer inte ihåg namnen

7. Safe and sound - Taylor Swift

8. Uncover - Zara Larsson

9. You (Alicia sjunger jag pratar) - Robin Stjernberg

10. Emo vårt lilla emo! (Parodi av nalle puh låten) - Viiii :D

11. Rolling in the deep (Jag körde solo) - Adele

12. Open your eyes for me (Jag körde solo) - Jag skrev låten med en lärare

13. Johannes fel (Parodi av bögarnas fel) - Viiii ^^

14. My heart will go on (Jag körde solo) - Celiné Deon


Det var jättekul ^^


Idag ska jag bara ha tråkigt...


När min mobil är lagad ska jag lägga upp jättemånga foton på Narnia och min andra hund jag haft länge Alliz :)



Jag har en ny header som jag la upp för typ 3-4 dagar sen.


På bilden är det jag och sen Alicia.


På marknaden igår köpte jag en tröja för 150 :-


Ska kanske lägga upp hur jag gjorde mig iordning till skolavslutningen för 2 veckor sen. Vissa har frågat efter den videon.


Snart kommer min första cover på min andra youtubekanal :)

Covern blir I knew you were trouble av Taylor Swift.


Min youtubekanal har ju inga videos men den heter iaf: CoverSagaCover. :)


Måste dra....

See yaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards