SAGiE

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Saga - 8 mars 2013 14:18

Garnier roll on nr. 2 fair: HISS!!!!!!!!!!! Bästa concealer

Isadora Build up mascara extra volyme 100 % waterproof nr 20 black: HISS!!!!!!!!! Bästa mascaran jag

testat! Den rekomenderar jag starkt! Även om den är svår att få bort ibland...

Julia läppglansen: DISS!!!!!!!!!!!!!!!! DISS DISS DISS! Usch vad dem är dåliga! Dem känns som klister

på läpparna och jag har provat dem som klister och det verkar som dem verkligen är det!

Julia läppbalsamen: DISS! Dem torkar ut läpparna istället för att återfukta dem

Isadora Glossy eyeliner nr 40 chrome black: HISS!!!!! Bästa eyelinern jag har ^^


Om ni sett att jag har en sminkprodukt som ni vill veta om dem är bra så säg till!!! ^^ 

Av Saga - 8 mars 2013 13:59

Hej jag har inte bloggat på ett tag... D var varit mkt med drillen, läxor och kompisar. Men NU är jag här igen!

Som jag sa sist är min mobil sönder. Men jaja skit i det ^^

2 killar i klassen hittade min blogg idag. Så ni ser kanske att jag tagit bort massor med inlägg...


Jag gillar inte när folk jag känner ser bloggen men nu är det försent.

Jag ska snart göra en ny cover på min nya youtubekanal =) Och JA ni ska få en länk senare idag.

Om det plötsligt händer att jag slutar blogga är det för att jag mår dåligt... Eller att jag är död =(

Ett tag har jag velat ta självmord. Men inte gjort det!


Jag orkar inte bry mig längre. Jag ska FÖRSÖKA att bli normal! Och uppdatera oftare. Men novellerna är snart borta.


Orkar nt skriva mer ^^ Kommer ett inlägg senare


Ses ^


Ps. hon som bombat mig har jag sett irl nu ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards