SAGiE

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Saga - 2 september 2012 09:40

Igår var det drill. Vi fick åka buss till karlskrona. Sen drillade vi på marknaden. Sen handlade vi lite(typ godis) och sen gick vi in på öb och köpte läsk och glass för d var så varmt. När jag kom hem så ringde hanna och vi var. Även om klockan var 18:00. Vi gjorde alma greta och wilma greta igen.:-) skitroligt. Nu sitter jag och klappar min hund. Imorgon ska jag kanske shoppa. Eller nästa vecka.men jag ska få nya kläder imorgon. Jag får säga till mamma vad jag vill ha för d är skolfoto på tisdag. Förra veckan kom jag ju in på sånglektioner. Igår kom jag in på gitarr:-) d börjar på tisdag eller torsdag. Jag längtar:-) idag kommer en sminkning och så kanske en cover.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards