SAGiE

Alla inlägg den 23 augusti 2012

;-)

Av Saga - 23 augusti 2012 21:08

Imorgon ska jag beställa girl it :-) på lördag ska jag iväg. (säger inte vart innan jag e hemma för säkerhets skull;-) på onsdag ska jag på sånglektion. :-D idag hade jag hemkunskap. Vi gjorde fruktsallad. Imorgon ska jag göra en sminkning. Det blir en höstsminkning. Antingen lila eller brun eller båda. Ni får se då! Ska blogga imorgon på rasten. D blir första gången jag bloggar i skolan. Då blir d en bild också. Sen kanske en video jag lägger upp senare. Jaja d blir iallafall på rasten. Sminkningen gör jag efter skolan. Så jag har ingen mascara till skolan imorgon. Sen så kommer höstens mode också. Nu när sommarens mode är slut. Vilket kan betyda shopping:-) d blir mycket lila vitt och brunt.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards