SAGiE

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Saga - 24 juni 2012 20:45

 Om huvudpersonen

Namn: Naru

Ålder: 15

Syskon: Lillasyster Anna lillebror pelle



- NARU!!!!!!! sa mamma

- Ja? sa jag

- Det är glass över hela köksgolvet!!! Anna och Pelle såg sig så nu är du fångad!

- Men vad... ANNA PELLE IDIOTER! SLUTA GE MIG SKULDEN!

- Lugna ner dig! Jag vet att det är...

- Dem?

- Nej DU

- Åhhh :U jag går...



Jag sprang till mitt rum och låste in mig så mina syskon inte skulle komma in. Jag tog upp min dagbok som jag älskade. Jag hade skrivit dagbok sedan jag var 4 år.

Jag skrev:



Kära dagbok...

Idag så hade jag som en vanlig dag... Anna tappade sin första tand och Pelle slog ut 4 ur sin egen mun...

Jag vet!!! Dem är idioter! Men jag älskar dem<3  Jag ska snart cykla till ridskolan där jag kan rida på min favorithäst idag. Pilen heter hon. Det är den första hästen ridskolan hade. Den är underbart vacker men dem vill inte ha kvar den. Jag har alltid älskat den jättemycket. Den har varit där i 7 år. Den kom samma dag som jag började rida där. Mamma sa att hon kunde fundera på att köpa den om den fick ha stallplats på ridskolan. Måste dra... SES



Jag cyklade till ridskolan där jag såg henne. Pilen... Hon stod där med sin vita rena päls och åt av havret som jag gav henne dagen innan.

Jag satte  mig på henne och red ut i skogen. (igentligen fick jag bara rida på ridskolans lektioner men jag gjorde det iaf) Där såg jag fjärilar som flög runt mig. Mina händer var iskalla och jag log mot solen.



Jag ska göra en fortsättning om ni vill. :) Den kommer nog nästa vecka elr ngt ;)

bye


Av Saga - 24 juni 2012 19:47

Heej nu har sommarens mode 1 kommit. Klänningen är i lila men finns i orange, rosa, blå, grön och gul.


250:-

Gotland (minns inte vilken affär)


Bye bye bye bye bye bye ;D

Av Saga - 24 juni 2012 17:53

Heej! Välkommen till sagie! Jag har inte bloggat här sedan jag startade bloggen (förra veckan). Jag älskar sommarlovet och längtar till att få åka på semester någonstans. Jag åker långt varje år. Förra året åkte jag till gotland. Det är RIKTIGT långt från där jag bor ;D Men jag säger inte var!!!! Iallafall nu så kommer meningen med inlägget.


Jag ska välja ut kläder för sommaren och göra en stor bild med dem. Det kommer bland annat vara klänningar, löshår, smink, frisyrer och nagelack :) Jag  säger vad jag kallar stilarna sedan.

Jag gör ett inlägg varje gång jag har gjort sommaren mode. Jag lägger dem i TOPHEADER så håll utkik. Du kanske missar någonting.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards